مصاحبه آرشیو خبر ها
چرا به یوونتوس پیوستم؟ چون یک قهرمان هستم

چرا به یوونتوس پیوستم؟ چون یک قهرمان هستم

دنی آلوز مدافع برزیلی تیم یوونتوس دلایل جدایی خود از بارسلونا را تشریح کرده و اعلام کرده به این دلیل که یک «برنده» بوده به یوونتوس آمده است.

 

مدافع با تجربه برزیلی در تابستان با استفاده از بندی که در قرارداد خود با بارسلونا داشت، به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس شد. او حالا دلایل این انتقال را تشریح کرده است:

 

من دوست دارم احساس کنم جایی به من نیاز دارند و هر موقع بدانم من را نمی خواهند، آنجا را ترک می کنم. ترک کردن بارسا به عنوان بازیکن آزاد یک مشت درجه یک بود. در طول سه سال آخر همیشه می شنیدم که می گفتند دنی آلوز از تیم جدا می شود ولی مدیران هرگز چیزی نمی گفتند.

 

آلوز ادامه داد:

 

آنها رفتار نادرست بود و من احساس ناسپاسی می کردم. آنها هرگز به من احترام نگذاشتند و به محض اینکه با محرومیت فیفا روبرو شدند به من پیشنهاد تمدید قرارداد دادند. به همین دلیل هم من مثل خودشان بازی کردم و قراردادی امضا کردم که این بند آزادی من در آن وجود داشت. مدیران امروز بارسا اصلا نمی دانند چگونه باید با بازیکنان خود رفتار کنند.

 

چرا یوونتوس؟

 

من می خواستم از آن حاشیه امنیت خودم خارج شوم و بار دیگر در بالاترین سطح به همراه یک تیم تاریخی و برنده به رقابت بپردازم. چون من هم مثل یوونتوس یک قهرمان و برنده هستم. اینجا باشگاهی است که همیشه به شما چیز های جدیدی یاد می دهند و همیشه در رقابت هستید. من از حضور در اینجا خوشحال هستم و چالشی زیبا در یک تیم بزرگ پیدا کرده ام.

 

قهرمانی در اروپا با یوونتوس؟

 

ما قطعا ابزار لازم برای جنگیدن در این مسیر را داریم و باید مرحله به مرحله پیش برویم. ابتدا با پورتوی کاسیاس روبرو می شویم و سپس خواهیم دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: